31
máj
10

Első bejegyzésem

Ma feliratkoztam a Pardus levelezőlistájára és regisztráltam a disztró Transifex oldalára. Bemutatkozó e-mail elküldve a levelező-listára; H. Ibrahim Güngör, a fordítók koordinátora létrehozta a “Hungarian Translation Team”-et, aminek jelenleg sajnos csak én vagyok tagja.

Első benyomásom: a fejlesztők nagyon készségesek; az egész ott kezdődött, hogy szerettem volna az Openoffice-hoz magyar nyelvi-támogatást, amit Gökcen Eraslan, aki az irodai program-csomagért felelős, elvileg már migrált is a tárolóba. Úgy gondolom, hogy a Pardus méltó arra, hogy a magyar felhasználók is anyanyelvükön élvezhessék használatát; a másik szempontom pedig az, hogy egy remek magyar disztribúciót lehetne rá építeni.

Remélem nem hagy el a munkakedv!😉


2 Responses to “Első bejegyzésem”


  1. 2010. május 31. - 21:40

    Szupi! Nagyon örülök, hogy még egy disztró kap magyar támogatást, még akkor is, ha (remélem csak egy ideig) most még egyedül vagy. Sok kitartást kívánok a további munkához! (Twitter-re és Identi.ca-ra is kiraktam az oldalad linkjét)


Vélemény, hozzászólás?

2010. május
h k s c p s v
    jún »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Archívum

Kategória

Pardus Linux OS

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Csatlakozz a 2 követőhöz


